Úvod Ostatné Minecraft s podporou raytracingu vyzerá ako úplne iná hra

Minecraft s podporou raytracingu vyzerá ako úplne iná hra

158

NVIDIA združuje na svojich GPU Technology Conferences svetových expertov a spoločnosti z oblasti hier a počítačovej grafiky. Na poslednej tohtoročnej GTC predstavil CEO spoločnosti NVIDIA Jensen Huang niekoľko zaujímavých herných noviniek. Medzi nimi aj Minecraft využívajúci technológiu raytracingu.

Minecraft je so 176 miliónmi predaných kópií najpredávanejšou počítačovou hrou na svete. Verzia pre Windows 10 teraz dostane podporu raytracingu. Aby bolo na čom raytracing ukázať, v novembri pozvala NVIDIA niektorých z najlepších hráčov Minecraftu, aby vytvorili výnimočné diela. Vo videu si môžete pozrieť, ako hra bežiaca na grafických kartách série RTX vyzerá.

Raytracing zvyšuje reálnosť renderovaných scén a množstvo prémiových herných titulov ho podporuje, alebo bude podporovať. V prípade Minecraftu raytracing podľa nášho názoru výrazne mení jedinečný charakter vizuálu a hra takmer vyzerá ako celkom iný titul.

Oznámená bola aj podpora raytracingu v ďalších šiestich herných tituloch. Patria medzi ne hry Boundary, Convallaria, F.I.S.T., Ring of Elysium, Xuan Yuan Sword VII a Project X (kódové označenie). Ďalšie informácie a screenshoty z hier nájdete na stránke NVIDIA.

 

Zdroj: TS NVIDIA