Úvod Mobily Orange, O2, Telekom: Takto bude možné komunikovať s operátormi

Orange, O2, Telekom: Takto bude možné komunikovať s operátormi

17
orange

Časť predajní bude v najbližších dňoch zatvorená úplne, skrátia sa otváracie hodiny a obmedzí sa počet klientov, ktorých vpustia dnu

Spoločnosť Orange Slovensko reaguje na situáciu v súvislosti s epidémiou nového koronavírusu viacerými opatreniami aj na predajných miestach. Počas nadchádzajúcich dní budú otvorené len tie predajne, v ktorých predajcovia budú mať k dispozícii respirátory a ďalšie ochranné pomôcky.

Navyše, otváracie hodiny predajných miest budú vo zväčša skrátené a predajné miesta budú fungovať v obmedzenom režime. To znamená, zákazníci budú môcť na predajni realizovať primárne také úkony, ktoré im zabezpečia bezproblémové užívanie služieb, ako napríklad výmena SIM kariet, aktivácia služieb, výmena zariadení, reklamácie nefunkčných zariadení a podobne.

Čítajte viac:

Falošný slovenský e-shop so zdravotnými rúškami sa snaží kradnúť osobné údaje

“Zároveň zákazníkom odporúčame, aby do predajní vstupovali v ochranných rúškach v maximálnom počte traja zákazníci…,” uviedla hovorkyňa spoločnosti Alexandra Piskunová,ktorá zároveň všetkým odporúča kontakt prostredníctvom webu alebo mobilnej aplikácie.

Predajné miesta Slovak Telekomu taktiež prechádzajú od pondelka do obmedzeného režimu, niektoré budú zatvorené úplne. Znamená to, že budú otvorené od 10:00 do 14:00 h (pokiaľ nebude  uvedené v obchodnom centre inak, pôjde však vždy o 4-hodinový interval). Sieť predajní je otvorená pre úkony, ako výmena SIM karty, dobíjanie predplatených kariet, prijímanie platieb za služby, predaj hardvéru a príslušenstva či príjem a výdaj hardvéru do servisu. Telekom taktiež odporúča kontakt cez web a aplikáciu a pripomína, že okrem štandardnej infolinky 0800 123 456 aj špeciálnu infolinku pre riešenie technických problémov 0800 123 777.

O2odporúča online kontakt, väčšinu predajní má zatvorených.

Od pondelka sú predbežne aj naďalej zatvorené predajne O2. Výnimkou sú len predajne v nákupných centrách Aupark v Bratislave a Košiciach, ktoré vybavia len najnutnejšie požiadavky zákazníkov. Aj tam však O2 pristupuje k zvýšenej ochrane a preventívnym opatreniam, ako napríklad kapacita a rozstupy zákazníkov v prípade čakania na vybavenie.