Rozhliadnite sa po svojej kancelárii: dokážete v nej nájsť stôl bez hrnčeka? Pochybujeme o tom – čaj a káva sú predsa základom typického pracovného dňa, pričom pravdepodobnosť naznačuje, že vy a vaši kolegovia vypijete v práci každý deň aspoň jednu šálku horúceho čaju alebo kávy.
Či už je vaším obľúbeným nápojom čaj alebo káva, ktorú si vychutnáte doma alebo v práci – hrnčeky hrajú v tomto smere zásadnú úlohu. Vedeli ste však, že originálnym textom alebo myšlienkou potlačené hrnčeky môžete využiť aj na propagáciu firmy?
V mnohých podnikoch sú práve takéto predmety osvedčeným spôsobom, ako zlepšiť marketingovú kampaň firmy.
Prečo si pre svoju marketingovú kampaň vybrať potlač hrnčekov?
Podľa výskumu sa priemerný hrnček počas svojho životného cyklu použije približne 2000-krát. To znamená, že každý hrnček môže vašej firme ponúknuť viac ako 2 000 príležitostí na povedomie o značke, vďaka čomu je moderná potlač na hrnčeky jedným z najobľúbenejších osvedčených spôsobov, ako zlepšiť ďalšiu marketingovú kampaň vašej firmy.
Sila propagačného tovaru hovorí sama za seba, preto má zmysel investovať do produktov, ktoré vám môžu pomôcť vytvoriť nové povedomie o vašej firme pri každom použití.
Skvelý spôsob, ako udržať reklamu na viditeľných miestach
Krása hrnčeka je v tom, že ponúka praktickosť pre obe strany. Či už ho používajú príjemcovia doma alebo v práci, je to skvelý spôsob, ako udržať vaše reklamné posolstvo alebo vtipnú myšlienku viditeľné v mysliach zákazníkov a navyše podprahovo prepojí vašu značku s osviežením a chvíľou oddychu.
Stručne povedané, potlačený hrnček je reklamná sila, ktorá môže zlepšiť vaše podnikanie zakaždým, keď ho používateľ využije.
Potrebujete termolis
Aby ste sa mohli tešiť z účinku reklamy na predmetoch dennej potreby, potrebujete špeciálnu tlačiareň, ktorá sa o ich vytvorenie postará bez problémov a v tej najvyššej kvalite. V prípade potlače hrnčekov je to špeciálny termolis na hrnčeky.
Môžete si ale vybrať aj iné zariadenia tohto druhu, väčšinou sú to napríklad tlačiarne na textil, ktoré sa postarajú o dokonalý prenos farieb na textilné vlákna. Potlačený produkt je možné bez problémov potom dlho používať, čistiť a pritom si zachová svoju stálu farbu.
No čo poviete, nie je to skvelý spôsob, ako zlepšiť marketingovú kampaň vašej firmy?
Zdroj obrázka: Andrey_Popov/Shutterstock.com