Úvod Ostatné Uber má nové pravidlá – vodiči budú hodnotiť cestujúcich

Uber má nové pravidlá – vodiči budú hodnotiť cestujúcich

17
Uber
Uber prepracoval pravidlá pre vodičov aj cestujúcich.

Uber aktualizoval zásady správania používateľov aplikácie, ktoré by mali dodržiavať všetci – nielen vodiči, ale aj cestujúci, objednávatelia jedla a kuriéri Uber Eats.

Prioritou spoločnosti Uber je sprostredkovať bezpečnú skúsenosť pre všetkých používateľov aplikácie, respektíve služby. Preto sa súčasťou aplikácie stávajú nielen nové štandardy, ale aj systém hodnotenia vodičov a cestujúcich.

Cestujúci hodnotia vodičov a to na základe rôznych faktorov. Napríklad či im bola poskytnutá potrebná pomoc a či sa cítili komfortne. Hodnotenie je však vzájomné. Rovnako aj vodiči po každej jazde hodnotia cestujúcich. Na ich hodnotenie má vplyv napríklad to, ako sa k vodičovi a jeho vozidlu správali, či ho nenútili, aby porušil rýchlostné obmedzenia a či k nemu cestujúci neboli hrubí a nepríjemní.  Títo cestujúci totiž nie sú podľa vedenia spoločnosti v komunite Uberu vítaní a nový systém má pomôcť vyradiť ich z používania služby.

Čítajte viac:

Navigácia Sygic má novú zaujímavú funkciu – zobrazí, kedy na semafore naskočí zelená

Keď Uber zaznamená, že niektorí cestujúci neustále získavajú zlé hodnotenie a slabú spätnú väzbu, upozorní ich. Zároveň im poskytne odporúčania, ako to môžu zmeniť. Ak bude negatívna spätná väzba pretrvávať aj napriek upozorneniam, ďalším krokom bude dočasné pozastavenie účtu na jeden týždeň. Pokiaľ stále nedôjde k zlepšeniu, môže cestujúci čeliť úplnej deaktivácii ich účtu. Pri vodičoch už tento systém edukácie prebieha.